ח"כ אליהו ברוכי: "מעולם לא היה לנו אמון במשטרה"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אליהו ברוכי: "מעולם לא היה לנו אמון במשטרה"

    ח"כ אליהו ברוכי לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "מי שנתן גיבוי לשוטרים הוא צריך לגנות אותם. הציבור החרדי מעולם לא נתן להם גיבוי. אנחנו לא מאמינים בכוח הזה ולכן אין לנו צורך לגנות בכל פעם שהם נוהגים באלימות" | האזינו

    צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אליהו ברוכי התראיין לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": תחילה הסביר מדוע החכי"ם החרדים לא מדברים על הרפורמה. "ההתנהלות שלנו זה לעשות דברים בשקט. לא לשים את הכל בפרונט".

    בעניין יוקר המחיה אמר: "קיימנו מספר ישיבות בוועדת הכלכלה, אנחנו מנסים להביא שם שינוי במספר תחומים, בהם החברות הגדולות עושקות את האזרח הקטן. המדינה מכבידה על עסקים בייבוא מקביל. למרות שהיבואן הראשי כבר עשה בדיקות והמוצר תקין, המדינה מצריכה את היבואן המקביל לעשות גם בדיקות. עצם זה שאנו דנים ביוקר המחיה, זה כבר משפיע".

    "הרפורמה מעסיקה את כולם" הוסיף ברוכי, "זה שממשיכות ההפגנות גם אחרי שעצרנו להידברות, מראה שהם רוצים להפיל את הממשלה. בממשלה מבינים את גודל השעה. אולי יש קנאת סופרים, אני לא חושב שמישהו יהרוס את זה".

    לשאלה מדוע החכי"ם החרדים לא גינו את אלימות המשטרה נגד המפגינים בתל אביב ענה: "מי שנתן גיבוי לשוטרים הוא צריך לגנות אותם. הציבור החרדי מעולם לא נתן להם גיבוי. אנחנו לא מאמינים בכוח הזה ולכן אין לנו צורך לגנות בכל פעם. שבן גביר יבוא ויעשה סדר במשטרה עליה הוא מופקד. מעולם לא היה לנו אמון במשטרת ישראל, לפעמים אין לנו ברירה אז משתפים איתם פעולה, אבל זה לא מתוך אמון".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות